dinsdag 22 mei 2012

Depression Cooking with Clara.

Ik heb deze filmpjes een aantal jaren terug ontdekt maar ik was het eigenlijk vergeten. Tot vandaag. Het is de 7de verjaardag van Youtube en ze stond op het verjaardagsfilmpje.

Ha! Dacht ik. Ideaal voor de 40 dagen zonder geld. Hier heb je een van haar recepten.





Dit is ook een aanrader, haar recept met paardebloemen. Ik wou dat hier ook doen, maar de boer heeft gesproeid en het stonk nogal, dus laat ik het maar zo.







Veel plezier ermee.


4 opmerkingen:

  1. Ow man nu krijg ik weer zo'n honger. Zéker na het zien van dee geraspte kaas die ze er op het einde nog eens over strooit. Mmmm...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend hé ... ik heb ze een hele tijd terug ook eens allemaal bekeken, de verhalen die ze erbij vertelt zijn ook zo mooi!
    Ideaal voor je 40-dagen recepten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zalig; het tempo, de wijsheid, de handelingen, mooie handen heeft die vrouw, dank voor de link!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige vrouw, die Clara. Bedankt voor de link! Ik moet erg denken aan mijn bomma die ook alles bijeen gooit in één pot. :) Super, ik ga ze allemaal eens kijken denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen