zaterdag 3 maart 2012

Eén woord: rotverwend.

wussies

De wussies.

14 opmerkingen:

  1. Neuh... er was geen plaats meer. Ik zit op een klein hoekje van de zetel. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige lieve foto ....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt erop dat dat ene woord heel goed klopt.
    En weer zo'n prachtige foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoe kan het ook anders?? Wat 'n schatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die van A, het zijn viervoeterS, goed kijken hé. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja idd mevrouwtje Photo-Copy nu zie ik de foto opnieuw en ik denk.. god die lagen er alletwee... tsss.. blind zijn begint aan de ogen hé ;-)

      Verwijderen
  6. Ik hou van mensen die hun huisdiertjes verwennen! En mijn buurvrouw zegt altijd: wie niet graag dieren ziet, ziet ook niet graag mensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooh, daar wil je toch gewoon naast gaan liggen..... wussy....

    BeantwoordenVerwijderen