zaterdag 15 oktober 2011

Wat een heerlijke dag.

Zo mogen ze voor mij altijd zijn. Lekker weertje om in de tuin te werken, mijn rug die niet al te veel tegenpruttelt. Heb zelfs een uur of twee kunnen onkruid wieden. Zalig gewoon. Er is nog wat werk aan onze tuin om 'm winterklaar te krijgen, maar morgen is 't weer een mooie dag. Plannen zat.


Home


Geef toe, ons madammen zitten toch schoon hé. In hun Villa Poulette.

Diva's mansion


garden


En onzen Victor zit weer op zijn favoriete plekje. 3 meter boven de grond. Living on the edge heet dat.


living on the edge

10 opmerkingen:

  1. Ik ben precies fan van uw huis! Krijgen we ooit ook eens binnenfoto's te zien?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sorry, er stonden wat typfoutjes in mijn comment, die heb ik dus gedelete, en hier is de verbeterde tekst:
    da's ook wat mijn eerste gedacht als ik deze foto's zie: wat een tof, mooi, modern huis! zulke huizen wil ik altijd graag ook eens van binnen kunnen bekijken! En de tuin lijkt ook super! ;-))))
    nog veel tuinplezier! groetjes, hilde
    PS. wij zijn ook aan het bouwen (ook strak en modern). Binnenkort plaats ik misschien ook eens wat fotootjes van ons huis op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad wat een fantastisch huis!
    en die tuin! ziet er heel gezellig uit ook.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het interieur is alles behalve strak. Verre van eigenlijk. Maar die interieurfoto's dat zal nog even op zich laten wachten vrees ik. Als het ooit eens af geraakt. Echt af dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk wonen mett zo een tuin:)Dat weet ik want zo woon en werk ik ook.Mijn huisje is een kleine werkmans cottage maar grootgenoeg voor ons tweetjes.Mijn vader zegt altijd je huis is misschien klein maar je woonkamer(bedoelt hij tuin) is daarom erg erg groot;))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zag ik daar ook geen vijgeblad passeren ?
    Heel leuk huis en tuin ! Die madammen hebben het daar ook getroffen hoor. En ja ... Victor ... hoog en droog hé.

    BeantwoordenVerwijderen