woensdag 5 oktober 2011

Da is jong, da is.

casette

18 opmerkingen:

  1. Ik moest er toch ook twee seconden over nadenken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amaai, menig maal met zo'n potlood zitten dat bandje er opnieuw opdraaien.. nadat je het weer uit de cassetterecorder had gepulkt. :-)

    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ROLF ! En dan voor die cassettespeler zitten naast de radio met de 2 vingers klaar om de toetsen voor opname in te drukken en dan maar hopen dat die presentator op tijd zijn mond houdt er geen auto voorbij komt ... de zaterdagmiddag voor de top 30 !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja joeng, da is, ik postte m vanochtend ook op mijn fb-profiel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik begon altijd geduldig met het bandje vast te houden en met het potlood te draaien...maar eindigde dan toch met het potlood vasthoudend en het bandje eromheen zwaaiend. Dat ging veel sneller maar had ook iets meer risico's...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haaaaaaaaaaaaaa!!!! waar is de tijd!
    en dan op 't einde had ge zo soms dat dat dan in ne plooi draaide ...
    wat suzette zegt dat heb ik toch nooit gedaan, 'k was nogal een braveke met mijn casettekes :oD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik deed het ook op de Suzette-manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn 1e gedachte was dat je de potlood gebruikte om de titel op het bandje te schrijven. Nu was ik nooit zo met muziek bezig dus ik heb bijna nooit geslingerd. (wel bij film/videotapes). Gr. Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeer waar :D
    en hier vloog er ook wel eens een bandje door de kamer van de Suzette methode ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waar vind je al deze ideen:)))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. :-) en ook nog: de zeekraal was nen topper! Voor de viesneuzige zoon werd hij gemixt met de puree en het kind at alles op, merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha, ik heb hem gisteren ook nog op mijn FB gepost!
    Mijn eerste cassette was er een van Michael Jackson en ik heb die zo vaak gespeeld dat ik er op de duur tijdens elke luisterbeurt mijn potlood moest bovenhalen...

    Onlangs lag er hier zo'n sliert van een videocassette in de berm en dat gaf zo'n gevoel van herkenning! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat zijn leugens! Ik, met mijn jonge 22 jaar, herinner mij nog al te goed the good old days met fisher price (dendezen: http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQHsyopr69oU7mfgBqCoTbwW2jx3E2f4Bne7cUJicinj_MWj7t3LlQ5o9x0bA), cassettejes en potloden. Maar ergens liep er dan idd iets mis.

    BeantwoordenVerwijderen