donderdag 1 september 2011

De reklam kan toch schoon zijn...

Ik wou dat ik dit filmpje had mogen maken. Het is voor Chipotle, een Mexicaans restaurantketen dat duurzame landbouw en veeteelt hoog in het vaandel draagt. We zien een keuterboer* die steeds steeds grootschaliger gaat werken tot hij inziet dat hij fout bezig is. De muziek komt van Coldplay, maar de aangepaste tekst wordt gezongen door Willy Nelson.






't Is misschien iets té Amerikaans, maar dat nemen we er voor één keertje graag bij.

*Een heel kleine boerderij waar de boer soms nog moet bijklussen om rond te komen.

5 opmerkingen:

  1. Mooi! (het filmpje, aan coldplay heb ik een grondige hekel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne boodschap!En ik hou wel van Coldplay, enfin,meestal toch...
    Toch iets gevonden waarin ik je smaak niet deel, want voor de rest geniet ik sinds kort van je heerlijke recepten, knappe foto's en je boeken recensies (kon me helemaal vinden in je recensie van Tonio). Het mag gezegd: je doet dat goed, dat bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou van Coldplay en filmpje passt er goed bij.Heel interesant:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 't Is misschien wel Amerikaans, ik krijg er hier toch vollenbak kiekevel van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen