zondag 28 augustus 2011

Congo meets Belgium...

Twee weken geleden mocht ik samen met Elza D naar een Belgisch-Congolees huwelijk. Zalig vind ik dat. Twee werelden op één huwelijk, dat kan alleen maar toffe beelden opleveren.


belgacongo 2

belgacongo 3


Weddings


Weddings


a sharp dressed man


Familie paparazzi, the worst kind.

d-ch10

d-ch6


another world behind the window


Er stond daar ook een "photobooth" waar de gasten foto's van zichzelf konden laten maken.


feet


Er waren 's middags broodjes met precies iets vreemds tussen.

d-ch11

Teeth

Michael Jackson Jr was ook aanwezig. ;-)


young MJ

13 opmerkingen:

  1. Prachtige plaatjes!
    Bijzonder om mee te maken
    lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een belevenis .Ik wou dat je wat meer over hunh gebruiken geschreven had;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hun gebruiken? Da's niet anders als bij ons hoor. Het feest was echt wel à la Belge. Geen kip moambe of zo op het menu. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat ik een beetje verliefd ben op Michael Jackson Jr, ooh

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent niet alleen... jammer genoeg was mijn fototas niet groot genoeg om hem buiten te smokkelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke foto's! En wat een schatje, die kleine junior! :-) Volgende keer een grotere tas mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die eerste meneer is zo schoon gekleed en dat jongetje is zalig !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Michael Jr is de max ! En die schoenen van de eerste heer ... mooi mooi mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jammer dat dat tafeltje in de weg staat bij foto 1. want het is echt wel een plaatje! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, wat een zalige foto's!
    En al je recepten zien er ook weer jummie jummie uit! Die lasagne! Dat peerkesslaatje! mmmm!

    BeantwoordenVerwijderen