vrijdag 22 juli 2011

Gentsche Fieste!

Ik denk niet dat ik een editie gemist heb de laatste 20 jaar, maar in al die tijd was vandaag toch wel de natste ooit.

Sommigen waren erop voorzien.

MiraMiro

Ik jammer genoeg niet. Dat komt ervan als je thuis wegrijdt onder een stralend zonnetje. Maar kom, ik heb toch een paar leuke dingen gezien op de Sint-Baafssite.


MiraMiro

MiraMiro


MiraMiro


Er was ook een wreed lenige madam.


Gentse feesten

En toen kwam ik meneer en madam Panamarenko tegen. Madam weet wel hoe ze een entree moet maken, precies.


MiraMiro


MiraMiro


MiraMiro


Was wel grappig achteraf. Ze zat constant haar man te porren om eens te lachen voor de camera. Hij gromde alleen maar.


MiraMiro


Het wordt uitkijken naar de rest van het programma.


MiraMiro


Ik kom misschien nog wel eens terug, als het weer meezit. En als het niet meezit, dan is den drank tenminste gratis.


drank

Dat bekertje was dus op 5 minuutjes gevuld.

Tekst en meer van mijn foto's vind je op gentblogt. Je moet eens een kijkje nemen, het gaat zeker kriebelen om ook naar de Gentse Feesten te gaan. Want de Gentsche Fieste, da's meer dan luide muziek en zatte mensen. Er valt echt massa's te beleven en vaak gratis.

2 opmerkingen:

  1. 't Vuurwerk gisteren was ook de moeite!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, jammer dat ik niet in Gent woon... Voordeel was wel dat het in de polder hier zonnig was;-)

    BeantwoordenVerwijderen