maandag 27 juni 2011

Fluffy frambozengebakjes

Ik moet eerlijk bekennen, ik heb niet gekookt dit weekend. Op twee wentelteefjes na, maar we waren dan ook echt pompaf na ons kids weekend. Niet dat ze het ons lastig gemaakt hebben hoor, 't waren alle vier absolute engeltjes. We zouden dat eigenlijk meer moeten doen, zo op 't onverwachts.

Maar dan nu die gebakjes. Over mijn fluffly frambozengebakjes heb ik een tijdje terug geschreven op www.njam.tv. Jawel. Je kan mijn eerste bijdrage dan ook hier lezen. Stelt niet zoveel voor hoor.



raspberry lemon dessert


Maar 't is beter dan niets hé.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb er ook twee. Bravekes. Dat eentje wil zelfs bij Basiel slapen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awel, toen we daar waren, dacht ik... shit ik had beter E en N ook meegebracht. Die hadden dat ook super gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen