dinsdag 31 mei 2011

Terwijl het regent...

Pastis


Och ja, er zijn ergere dingen...

10 opmerkingen:

  1. Hi, da's grappig! Onze Italiaanse wijn is op, dus ik zit nu ook met een glaaske Ricard aan de pc...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmm lekker!
    Laat het nog maar regenen :-)
    Groetje van Saartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. elke reden is goed voor n'n pastis hé !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bij u schijnt de zon echt altijd he...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oppède-Le-Vieux, da's in Petite Lubéron. Vandaag naar Aix-en-Provence.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh super, daar woont mijn schoonzus, doe ze de groeten!

    Ze verkopen daar trouwens een hele lekkere pastis, Aqualanca, specialiteit van Aix-en-Provence.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh super gelegen ! Toch al naar Wout Bru geweest hoop ik ;-) en naar de markt in Isle
    sur La Sorgue in 't weekend ! En Les Baux de Provence niet vergeten hé ! Ik ben al aan 't
    aftellen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, mmm. Je doet me zin krijgen.
    En die header van jou, die zou ik zo tegen mijn muur willen hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Had je wind mee of wind tegen? ;-)
    Wij zitten echt niet ver van jou naar Franse normen, nl. aan de voet van de Mont Ventoux.

    BeantwoordenVerwijderen